bamana

bamana
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
نیلی بلاگ

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

مهمترین و موثر ترین نمایشگاه و رویدادی رکورد شکن در جنوب چین  و بهترین ویترین نمایش برای فعالان حرفه ای صنعت ایمنی و آتش نششانی  در  جهت معرفی محصولات و راه حل های جدید و همچنین تبلیغ و معرفی کالا ها و خدمات فعلی آن ها به جمعیت کثیری است که به نمایندگی از کشور های مختلف در نمایشگاه حضور می یابند.

این نمایشگاه بهترین فرصت را برای برقراری ارتباط با پخش کنندگان و عمده فروشان ،مقایسه کالا های جایگزین و برقراری ارتباطات تجاری حرفه ای را در اختیار بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خود قرار می دهد.نمایشگاه CFE هر ساله بیش از ۳۵۰ شرکت کننده ،۲۲۰۰۰ بازدید کننده را از بسش از ۵۰ کشور جهان گرد هم می آورد و جایگاهی برای معرفی بیش از ۲۰۰۰ محصول با فناوری پیشرفته است .برای اولین بار کنفرانسی با موضوع “آتش نشانی هوشمند جهانی ” که جایگاه فوق العاده ای را برای فعالان حرفه ای این صنعت فراهم خواهد آورد.CFE در حال پدید آوردن بهترین و معتبر ترین نمایشگاه جهانی آتش نشانی در ابعاد وسیع، با قدرت، تخصص و اهمیت فراوان برای صنعت ایمنی و اطفاء حریق بوده است .این دوره از نمایشگاه به ۴ بخش اصلی تجهیزات نجات اورژانسی ،تجهیزات ساختمانی ضد حریق، تجهیزات ایمنی و سلامتی در محل کار و تجهیزات اطفاء حریق است.

تجهیزات آتش نشانی:

ماشین های آتش نشانی ،روبات های آتش نشان ،هواپیما های آتش نشانی ،موتر سیکلت ها و مخازن آب آتش نشانی

تجهیزات مافظت در برابر آتش برای متور سیکلت ها و مخازن آب

پمپ آب سیستم آب رسانی ضد حریق،سرشیر شلنگ آتشنشانی ،مانیتور آتش

تجهیزات روشنایی آتش نشانی

تجهیزات جلوگیری از ایجاد مسمومیت و سیستم تخلیه دود

سیستم های ارتباطی فرماندهی آتش نشانی

مراکز آتش نشانی و تجهیزات آن ها

 

ادامه مطلب


امتیاز : نتيجه : مجموع 102 امتياز توسط 37 نفر

نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ساعت 20:42
توسط bamana | تعداد بازديد : 60 | لينك ثابت
برچسب ها : آتش نشانی,اعلام و اطفاء حریق,بهداشت، ایمنی و محیط زیست,بهداشت ایمنی محیط زیست,بهداشت,ایمنی,محیط زیست,حفاظت و امنیت,آتشنشانی,

اصول تگ گذاری مطالب سایت همیشه یکی از مباحث پر تب و تاب در زمینه تولید محتوا و سئو بوده است. مدیران وب سایت ها همیشه بدنبال قوانین تگ گذاری و برچسب ها در تولید محتوایشان بوده اند. این که در تولید یک مطلب و انتشار آن در دنیای مجازی، چه قواعدی برای تگ گذاری در یک مطلب وجود دارد. در این زمینه سوالات زیادی برای مدیران و وب مستران پیش می آید از جمله:

  • در یک محتوا چه برچسب هایی باید وارد شوند؟
  • تعداد برچسب ها به چه میزان باید باشد؟
  • طول برچسب ها چقدر باشد؟
  • از واژه های غیرفارسی می توان استفاده کرد؟
  • تاثیر چه برچسب هایی بیشتر است؟
  • محدودیتی در ورود برچسب ها وجود دارد؟
  • اصلا چرا برچسب میزنیم؟! 😐

بهتر است پیش از شروع پاسخ به سوالات فوق، شما را با یک مثال در مورد تمام این تگ گذاری ها و کل قضیه بزنیم تا کمی این موضوع برایمان روشن شود. فرض کنید نویسنده افتخاری آویناوب هستید و امروز قصد دارید تا یک مطلب در این وب سایت تحت عنوان طراحی سایت شرکتی منتشر کنید. قصد شما از انتشار این مطلب این است که کاربرانی که بدنبال طراحی سایت شرکتی هستند آویناوب را پیدا کرده و به آن ها سفارش طراحی سایت دهند. علاوه بر مسائل سئو که باید در عنوان و خود محتوا انجام شود، بحث برچسب ها مورد توجه شما قرار می گیرد. چه برچسب هایی باید وارد کنید؟ پاسخ سوال ساده ست. فقط باید خود را به جای کاربرانی قرار دهید که بدنبال طراحی سایت شرکتی هستند. شما بعنوان یک کاربر، برای این که به این مطلب دست یابید، چه واژه هایی را جستجو می کنید؟ اگر بنده به جای این کاربر باشم، این واژه های جستجویم می شود: طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت شرکتی، سفارش سایت شرکتی و… . پس آموختیم که ۱- چرا برچسب میزنیم و ۲- چه برچسب هایی بزنیم

 

ادامه مطلب


امتیاز : نتيجه : مجموع 123 امتياز توسط 46 نفر

نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ساعت 20:42
توسط bamana | تعداد بازديد : 38 | لينك ثابت
برچسب ها : آموزش تولید محتوا,آموزش طراحی سایت,آموزش وردپرس,اصول تگ گذاری مطالب سایت,برچسب,برچسب های سئو,سئو,سئو در کرج,طراحی سایت,طراحی سایت در کرج,قوانین تگ گذاری مطالب,نحوه برچسب گذاری در مطالب,

اصول تگ گذاری مطالب سایت همیشه یکی از مباحث پر تب و تاب در زمینه تولید محتوا و سئو بوده است. مدیران وب سایت ها همیشه بدنبال قوانین تگ گذاری و برچسب ها در تولید محتوایشان بوده اند. این که در تولید یک مطلب و انتشار آن در دنیای مجازی، چه قواعدی برای تگ گذاری در یک مطلب وجود دارد. در این زمینه سوالات زیادی برای مدیران و وب مستران پیش می آید از جمله:

  • در یک محتوا چه برچسب هایی باید وارد شوند؟
  • تعداد برچسب ها به چه میزان باید باشد؟
  • طول برچسب ها چقدر باشد؟
  • از واژه های غیرفارسی می توان استفاده کرد؟
  • تاثیر چه برچسب هایی بیشتر است؟
  • محدودیتی در ورود برچسب ها وجود دارد؟
  • اصلا چرا برچسب میزنیم؟! 😐

بهتر است پیش از شروع پاسخ به سوالات فوق، شما را با یک مثال در مورد تمام این تگ گذاری ها و کل قضیه بزنیم تا کمی این موضوع برایمان روشن شود. فرض کنید نویسنده افتخاری آویناوب هستید و امروز قصد دارید تا یک مطلب در این وب سایت تحت عنوان طراحی سایت شرکتی منتشر کنید. قصد شما از انتشار این مطلب این است که کاربرانی که بدنبال طراحی سایت شرکتی هستند آویناوب را پیدا کرده و به آن ها سفارش طراحی سایت دهند. علاوه بر مسائل سئو که باید در عنوان و خود محتوا انجام شود، بحث برچسب ها مورد توجه شما قرار می گیرد. چه برچسب هایی باید وارد کنید؟ پاسخ سوال ساده ست. فقط باید